IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

SAKIT TANGAN + JEALOUS !

Assalamualaikum
hello sumeeeeeeeeeeeeee  !!!!! ehem2... waaaaaa !! sakit gile tangan aku nie... TERkene bola semalam..dah lah bola tuh keras..ishhh.. ! benci benci ! dah bape kali dah aku sapu minyak urut tuh...butt xbaik2 lagi..:(( sedeehhh... btw, hari nie kan hidop aku penohh dengan jealous dengan ustaz... ustaz kan saje je nk buat aku jealous tau... hari nie die asik2 duduk dgn perempuan... time KH, time Psv,time BM plk,die borak2 dgn sahira... aku xde lah nk tuduh die bukan2.. tpp die kene lah kawall sikit... kalau nk dekat2 dgn perempuan pon tggu lah smpai aku xde kat situu..nie x...depan mate aku jugak die nk dekat2 dgn perempuan... geram gilee aku dowhh.. andand, semalam kan time dah abes rehat tuh,aku naik lah kelas kan.. pastu time kat dalam kelas tuh, aku jenguk2 lah kat luar tingkap kan..pastu aku nmpk die dengan budak2 perempuan pengawas tuh...aku tau lah die tuh pengawas n die tengah jage tangga kat sane tuh..tp xboleh ke nk jauh2 sikit ? HUH ! aku sabo je lah kan..nak nanges pon ade tau.. hukhuk :'( aku rase kan die tuh mcm dah berubah lah..urmm..andand,tadi time cekgu nak kasi buku tatabahasa aku tu kan,laili panggil aku tau..aku pon pegi lah dekat die..pastu laili cakap 'WEI,KNP BILA KITEORG CKP PASAL KAU DEKAT USTAZ,DIE MASAM JER ?' aku pon dah mcm blurrr... TERsinggung kott hati aku..cehhh..haha... tp betoll perr... sedehh gilerr..sebelum2 nie dorang kate bile dorang ckp pasal aku kat ustaz,ustaz senyum jerr..nie x..lain pulak cite die..haishhh... sekarang pon die jarang on9 ... mungkin die nk elak aku ker ? atau die marah kat aku sbb aku jeles kat die ? urrmmmm.... :'( sedehh sedehh ! andand, tadi time kat dewan alamanda kan,najihah ade cakap yang ustaz dating dengan ................. name dirahsiakan lah yee.. aku pon dah mcm sedehh gile nak mamposs lahh..n then time nk masuk surau, najibah pulak cakap kat aku yang pagi tadi ustaz jalan same2, duduk same2 dgn perempuan tuh... bila najihah cakap kat ustaz yang aku jealous kat die, die cakap yang die dengan budak perempuan tuh dah mcm adik beradik... erghh.. !! btw,aku x halang pon kau nak kawan dengan sape2 pon,tp tengoklah keadaan kan...haishhh..sabo je lah....

sedehh sioott !!
urmmm...
aku nak kau yang dulu ! dulu ! dulu !! yang suke senyum kat aku,yang xsuke buat aku jeles..yang slalu on9 !! pleasseee !! hope kau faham perasaan aku..:')