IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

bla bla bla... !

Assalamualaikum
yeyyy !! akhirnye!! blog aku dah bolehh bukakk dahhh..!!
rindu gile babeng rr kat blog aku nie..!! dah lame x postt2 kat blog !
imissumyblog..!!!!! muahhh !!!

okay..story ? urmmmm.. act,semalam,ade org ajak aku *DATE*...
urmmm....budak 18.... aku x kenal die pon...tiba-tiba nak ajak date...
tekejot aku..hahah
tapi aku ckp dgn die yg mak aku x kasi kuar..hahah..abes cite..

act,x banyak sgt lah cite aku skrg nie...
i'm not in mood now..!
same lah dgn kawan aku tuh...
*NURUL AIN AISYA*
kiteorang not in mood skrg..
sbb tuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
adelahhhh...;p

andand,act,aku confused lahhh skrg nie...
mane satu patut aku pilih erk ?
S ker ? I ker ? A ker ? F ker ?
urmmm..tolong aku,...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

so,sekarang nie musim cuti skola...
bapak bosan gile babeng rr..!!
dok umah on9 je keje..
dah xde keje lain kan...
urmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

k lah..malas nk taip pnjg2 nie... letih tangan aku mengetaip dr pagi td
bubye..!! <3