IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

I HATE YOU !!

Assalamualaikum

heyyy sumeeee !!!! pe khabo ? hukhuk3..I HATE YOU ? yeahhhh !! aku benci kau gila2 kau tau ? nk tau name die ape ? haaaaaaa......tak payah ... nnt kalau die bce post nie die TERASA pulak kan..haha..;p kau ingat kau tu cantik sgt ke ? kau ingat kau tu pndai sgt smpai nk aja2 aku sume bende ? B**** betol lah kau ! ;p kalau org tu sroh kau buat,kau buat je lah sendiri..tak payah lah nk sroh orang lain pulak kan..bodohhh !!!! kan dah kene...padan lah muke kau tuh !! dah lah bajett hottt !! f*** !!! ;p blagak lagi tuh..babi ! kan aku dah mencarut dah tuh...aku kalau ade org buat aku marah,memang aku mencarut pnjg2..sorry lah ye...haha... ;p sedar lah diri kau tuh sikit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cermin dulu muke kau tu dulu !!! ;p pastu setiap malam,mesti die online smpai pkol 1,2 pagi.. pastu pagi nye plk,tb2 nak sroh aku basuh nie lah..basuh tu lah.. kau ingt kau sape ? nak arah2 aku plk..babi !!! pastu sikit2 nak marah aku lah..ape lah.. xde keje betol lah kau nie..bila kau xde dekat rumah nie lagi bgoss lah weii !! paham ?

k lah...aku xnk mencarut pnjg2 lagi dah...nak p hafal syair...esok ade PLBS bm punye..haishhh...aku kene bace syair... susah betoll lah..k bubye...