IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

Kehendak sye...:DD

Assalamualaikum

Hiihii...:DD helloo sume..pe khabo ? sihat x ? kalau x sihat,makan ubat bebanyak...
lebih-lebih pulak aku kan ? hahha...
okay..let's start babyy..!! :DD the topic is KEHENDAK SYE..act,aku nak sangat domo-kun punye T-shirt tau...aku tau korang dah ade...xyah la nk bajet kan...haha... aku nak yg mcm nie..:





cute right ? i know..sesetengah orang dah ade kan ? so,xpayah nak tunjuk2 sgt okay..kalau dah ade,diam2 je...xyah bajet2 okay...as usually,sume orang suke kat domo-kun nie right ? kankan ? same lah mcam aku jugak...errr..^___________^ andand,semalam aku ade pegi dekat GM KLANG tau..besar lah jugak tempat nye..^_____________^ best jugakk..!! banyak gile barang die beb..! sume cantek2...sume comell2.. and,ade jugak jual key chain domo,beg domo,bear domo...
comel2 tau... aku mintak mak aku belikan aku bear domo..tp last2 just dapat key chain domo je kott..tp x pe..asal kan dapat domo kan ? Haha...thanks mum..sbb belikan key chain tuh...^^^^^ sukesuke..^_________^ and mak aku cakap kalau nak bear tuh,kene mintak dekat ayah...urmmm...xpe2..nnt aku mintak dekat ayah aku...hee ~ mintak2 lah bolehh..^____________^
semalam jugak aku ade nmpk baju cantek2 tau..best gile..! lawa siott..tp kene tggu ayah aku pegi skali..br bolehh mintak..agagaga...^___________^ okay lah..smpai sini je..nak pegi jenguk2 fb..Hihi...bubye..!!

P/S = aku x sabar nak tggu hari sabtu nie..nak pegi langat n seremban..hehe...and,harap2 lah jumpe wawa dekat sane...lame sangat x jumpe die...walaupon baru bape hari cuti,rase mcm dah sebulan cuti...Kbye..:DD