IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

jalanjalan dgn die..:D

Assalamualaikum
hellllllllloooooooooooooooo ssuuumeee !! pe khabo hang dekat sane tuh ? sihat ?

okay... tadi pkol 1230 tadi,aku pegi umah safiqah tau.. kiteorg nk pegi library....pastu smpai2 je tgk2 najibah dah smpai umah safiqah dah.. pastu aku pon msk lah..nasib baik ayh die xde...kalau x malu aku..haha...;p aku pon duduk lah kejap dekat sofa..haha..;p safiqah ajk naik atas... ape agy..aku,najibah,najihah pon naik lah kan....pastu main2 lah kan... mak die pon balik dr mane tah...pastu mak die kate ade kwn safiqah kat bwh..tgk2 upenye izzati dtg..haishhh...kate xnk pegi..last2 pegi jugak...ape lah...pastu pegi lah library mak safiqah anta,,bila smpai je kat library tuh,,die kate library tu ttp.... aik ? n then aku nmpk notice..die kate library dah pindah dekat sec 13//// aik....pelik kebeno lah... pastu safiqa call2 mak die...kiteorg pon gerak lah g tmpat lain...kiteorg pegi tesco..HAHAHA ! mak die beli langsir...lawalawa ! <3 pastu mak die belanja makan kat ali corner jer..aku minum air teh ais n makan maggi sup..boleh lah sedap nye...pasut teros balik... balik2 tu aku,najibah dgn najihah pegi tangkap2 gmbr..haha..kiteorg nie gile gmbr tau... hahahahah...pastu dalam pkol 515 tu kiteorg pon balik umah... huh..penat sungguh lah...k lah..smpai sini je lah k..dah penat sgt dah nie..bubye !