IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

yesterday is FRIDAY :D

Assalamualaikum....
hellooo summeee !! :D pe khabo kwn2 ku skalian ? sihat ? x g mane2 ke hujung mggu nie ? okay..let's start..

ehem2... semalam hati jumaat... aku pegi skola dengan safiqa... best ~ HAHA ! wekwek ;p pastu pegi dekat dewan alamanda tuh..pastu nmpk farrah plk...aku pon duduk lah dgn die kan... bace2 lah komik yg fateha bg pinjam tuh..best oo komik tuh.. sweet sgt ! <3 ehem2.. masa pertama adalah mase geografi..aku pon pegi lah dekat bilik muzik...masuk2 bkn nye blaja pon..cekgu sebok mengemas bilik muzik tuh..budak laki sume tolong..tggl beberapa je yg buat xtau jer...haishhh... pastu aku tgk omey die menangis tau..aku tanye lah sahira asal die nangis..pastu sahira ckp die demam..lahhh..kalau demam knp dtg skola kan ? haishh...tp aku tgk die kesian lah jugak..... :D aku dgn najibah pon pegi lah jumpe cekgu katleen tau..pastu cekgu sroh omey pegi telefon bapak die..tefon2 punye lah byk kali kan...xdpt2 jugak..haishh..sabo jer lah... ;p pastu omey call mak die dpt plk kan.... HAHA ! n then time nk dekat rehat tuh, ade cekgu pggl die turun..bapak die dah smpai kott.. pastu najibah pegi tolong angkat beg die..urmm..aku nk ikott..tp xboleh..haha..xpe2...mase ketiga adalah mase math ! yeyyyy !! tp time math tu,ade cekgu tgh duduk kat blakang n tgh menilai..lebih kurang mcm tu lah kan.. ehem2..time math blaja integers jugak !! aku suke ! <3 lepas math,time agama...tp mulai semalam,time agama xpayah nk turun2 bawah lg dah..sbb dah ade cekgu baru dahh ! yeyyy !! tp cekgu tu mcm xbest sgt lah..time ustazah tu aja,semua buat xtau je..sian ustazah..hahaha...;p pastu tb2 sahira die ckp dekat safiqa yg hazim suke kat safiqa..haishh..die saje je nk buat aku jeles tau ? sabo je lah... urmmmm...pastu die ckp hazim mnx kapel..sabo2 tyra...;p HAHA ! okayy..smpai sini je..malas nk taip pnjg2 nie..nnt sakit jari aku...haha..eh2,btw, esok aku nk g library dgn kwn2 aku..yeyyy !! aku,safiqa,fateha,najibah,najihah dgn izzati !! yeyyy !! andand,kpd sume ibu2 dekat dunia nie, sye nk ucapkan HAPPY MOTHER'S DAY YA ! n kpd mak sye,sye nk ckp yg saya syg mak ketatketat ! <3 muahhh !!

- terima kasih kerana menjaga sye smpai saye besar pnjg...
- terima kasih kerana menjaga makan minum sye....
- terima kasih kerana mengajar sye erti kehidupan...
- terima kasih kerana membeli keperluan sye...
- terima kasih atas semua nye...
-SAYA SAYANG MAK SYE KETATKETAT ! <3 muahhh !!