IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

Bosan...

Assalamualaikum

Hello There..! pe khabo hang sume...act,aku x de cite sangat lah skrg nie..sbb skrg kan x skola...erghh..
bosan gile kott time cuti skola nie..! geram gile aku..nak hangout dengan  kawan-kawan,
mak aku x kasi pulak kan..bila dok umah jer,bosan gile nak mati kott..!!!!!!!!!!!
so,time dekat rumah,keje aku asik,online je lah..............................
and,bila online pulak,xde orang nak chat dengan aku...
sedeh gila nak matiii...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hurmmmm...:'(
but sekarang,aku tengah online + tengok AF...
Erul baby..!!!!!!!!!!!!!!
woahhh...!! Haha...;p
andand,sambil-sambil tengok AF tuh,aku chat dengan syazmeer....
Nasib baik ade syazmeer....
kalau x...
bosan rr aku kan...:DD
thanks syaz sebab sudi chat dengan aku..haha..
hee ~ jangan jealous sudahh...;p
okay lah,nak p sambung tengok AF...
bubye..!

Dear,
        Athirah...



                                                                                                                                     Aishiteru ~