IKUT-IKUT ♥

K-On Yui Hirasawa

New Friend..

                                                                                  Assalamualaikum

 okay....tahun nie aku dapat rmai lah jugak kawan baru kan...yang dekat kelas rmai budak 20 jer..
19 ade lah sikit kan...antara kawan baru aku ni haa...ilisya,izzati,akmal,adrianna,syazwani,safiqa,siti nur syafiqah n rmai lah lagi..kiteorg dah mcm family dah bila duduk dkt kelas tu kan...haha...btw,aku sayang dorang gile2......aku sayang kelas 1 tiara forever n ever....bak kate pepatah Truly Friend Never Die...ecehh...haha...=='
yang budak lelaki dekat kelas aku pulak,yg br aku kenal,kirenye mcm kawan lelaki br aku lah kan...antaranye
muhammad amirul,amirul hazim,faiz,nazrul,hanyf,n rmai lagi lah kan...act,yang nazrul tuh,kawan aku time tadika dulu tau...jangan main2...haha... muke die still sme lagi tau..comell lah jugak..but dkt skola still nakal lg..
time mule2 start skola dlu kan , aku ade suke tau budak kelas aku nie..nme die Faiz...sssshhhh..!!
jangan bg tau spe okay...hik3...:DD time periksa awal tahun dlu,die ade lah tego2 aku kan...die mnx ketas OMR aku lah ape lah... bebel je die tuh...btw,die tu comell tau...dah lah pendek,pastu comell lg tuh...(xsedar diri sendiri pon pendek)..geram aku bila tgk die tau...haha... but sekarang kiteorg jarang dah nk tego2 nie walaupon kiteorg satu kelas... ;p okay lah..smpai sini je lah k.. nak cauu luu.. I Luv U My Friend And 1 Tiara..!! bubye..!!                                                                                 

Dear,
         Athirah...